Oh my darling stay by me

Hej!
Igår var jag hemma hos Stina och hade myskväll där med hon och Sanna. Vi åt pannkaka med sylt till middag och spelade lite memory medans vi lyssnade på musik. Det var mysigt för vi fick oxå träffa lilla Tuva och umgås med henne en stund. Hon har ju börjat ta sina första steg nu, så igår var först gången som jag fick se henne gå. Vilket såklart var superkul att få uppleva! Hon är så himla söt. Jag längtar tills hon blivit lite äldre, så att vi faktiskt kan börja ha en konversation med henne.
 

Haha! Jag var lite busig och provade några Snapchat filter på Tuva
 
Jag vaknade ganska sent idag, mitt på dagen faktiskt. Det var jättesoligt ute, så jag kände verkligen hur värmen bara lyste in igenom fönstren. Jag åt ingen frukost efter att jag vaknat, utan istället gjorde jag mig en kopp Te. Jordgubbs chupcake, blev smaken idag. Vanligtvis så brukar jag dricka vanilj Te. Det tycker jag är riktigt mysigt. Jag dricker ju ganska mycket Te på skolan numera och då brukar jag för det mesta ta smakerna vanilj, jordgubb eller Green Tea. Men idag så blev det jordgubbs cupcake. Så då satt jag där i soffan med min fina kopp medans jag satt framför weheartit och bara lyssnade på Zara och Noels podcast "Den fantastiska resan" (som jag, föresten, sitter och lyssnar på varje torsdag numera). Men dså et blev i alla fall en lätt mysig och solig eftermiddag för min del.
 

Har inte så mycket att skriva om just ikväll, så vii får väl se om jag gör ett inlägg imorgon. You never know.. Byyyee!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0