Long live us

Hej!
Sitter just nu hos min syster Sanna och myser framför Mello. Hade planerat att stanna hemma själv ikväll, då mamma är borta hos en tjejkompis. Men sen ringde Sanna, så nu sitter vi här med chips och bara myser med hennes nya stora kuddar. 
 
 
Jag var på stan tidigare idag med mamma, för jag hade ett presentkort där. Så jag köpte två nya tröjor som jag blev riktigt nöjd med! Dem är superfina.
 
Jag hade inte tänkt att skriva om så mycket mer idag, så det blev ett kort inlägg. Men innan jag avslutar, så tänkte jag bara passa på och säga ett stort Grattis till min fina vän, Norin, som fyller 20 år idag! Bara ett år närmare pensionen nu, det känns väl bra? ;)
 
Hoppas ni har en bra helg! Nu ska jag lägga undan min mobil och mysa vidare här i soffan. Ha det bra! Hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0