I'm by your side all of the time

Hej! Imorse blev det jätte stressigt. Jag hann knappt sminka mig på morgonen, så jag var tvungen att göra det på skolan, så jag kom några minuter för sent till lektionen. Alltså jag måste verkligen börja kliva upp tidigare på morgonen, så jag hinner sminka mig innan jag far hemifrån. Det är så jobbigt att släpa mig sig en full sminkväska hela vägen till skolan, bara för att hitta någon tid sen att fixa sig. Det känns bara onödigt.

Jag och Amanda fick typ världens chock när vi kom till skolan idag, för Norin hade klippt sig så nu har han varken skägg eller manbun, och det känns superweird för det är ju så vi är mest vana vid att se honom. Vi skämtade lite om att han gick från 27 till 16 år (real quick). Det var lite kul ändå!

Idag på eftermiddagen hade jag typ ingenting att göra. Jag lämnade matteboken hemma för jag glömde bort att jag hade matte idag. Lite dumt gjort av mig, så då satt jag bara och ritade i biblioteket i typ 1 timme, innan Alicia kom och gjorde mig sällskap.


När vi hade slutat skolan så åkte jag och Alicia med Norin in till stan för att gå på Pingstkyrkans second hand butik. Så då gick vi runt där ett tag. Efter det for vi till ICA kvantum och handlade lite extra inför Taco-kvällen (som vi hade planerat tidigare att vi skulle ha hemma hos mig). Vi for på Bygg Max oxå, för att Norin skulle köpa cement (till vad vet jag inte, men whatever). Sen när vi skulle fara därifrån så började han att köra därifrån och lämna oss, men Alicia hann hoppa in i bilen, sen körde dem båda iväg och bars lämnade mig där vid vägkanten. Dem drev ju bara med mig såklart, men för en kort stund så blev jag verkligen orolig och lite upprörd, för jag fattade ingenting. Sen kom dem ju naturligtvis tillbaka och hämtade upp mig innan vi verkligen for iväg. Men jag blev verkligen så chockad, för jag trodde på riktigt att de hade lämnat mig. (Those bitches)

Vi for i alla fall hem till mig sen och kort därefter så kom Anna och Amanda, så då for mamma iväg till min moster Mona, medans dem alla var hos mig under kvällen. 


Så vi lagade Tacos tillsammans, åt det till middag, satt och pratade, spelade ett frågespel och bara skrattade åt allt och ingenting. Det blev en riktigt mysig start på veckan. Det kändes mer som en fredag än en måndag, men det blev en bra måndag i alla fall. Ikväll var nog bästa kvällen på länge! Jag tycker verkligen om kvällar som denna, för man får tid till att bonda mer och komma varann närmare som en grupp. Så det kändes riktigt bra!

sorry Anna för att jag creepar på din Snap ;)
Här är i alla fall en bild från ikväll 

Nu är klockan 00:18, så jag ska försöka att somna nu så att jag orkar upp till skolan imorgon. Veckan har ju bara börjat.  ;) God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0