Obsessive

Tja! igår var jag hos tandläkaren. Jag hade en tid där kl. 08:10 men var där vid 07:40 för att mamma skulle på nåt möte. Sen när jag var klar där så fick jag skjuts till skolan av mamma vid 09:00. Så jag kom inte allt för sent. Hade matte på morgonen. Sen satt vi och spelade kort där under rasten. Det var jätte soligt ute, så det lyste rätt in genom fönstren. Vi fick Tacos till lunch! Det var jättegott. Sen bjöd skolan på efterrätt oxå. Jordgubbscheescake med grädde, fast jordgubbarna var alldeles frusna, så det var ingen höjdare direkt. Efter lunchen hade vi Tema med PO hela eftermiddagen, vilket var helt okej. Önskar att vi hade PO varje gång vi har Tema, för han är verkligen superbra. 

Efter skolan satt jag, Norin, Anna och Alicia, i matsalen och spelade kort. Sen vid 4 så for vi alla på MAX och käkade middag. Fick skjuts hem av Anna, sen var jag bara hemma resten av kvällen.

Idag sov jag till typ 15:00 innan jag väl klev upp. Ska till Sanna nu ikväll efter middagen. Hon sitter barnvakt åt min systerdotter Tuva, så det blir mysigt att få träffa henne också. 

Hoppas att alla har en bra helg. Nu springer vi mot ljusare tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0