Slut på Jullovet

Hej Nu är Jullovet slut och tro det eller ej men det känns så jävla skönt! Jag går hellre i skolan och träffar de människor som jag tycker bäst om än att ligga hemma i soffan med förlorad sömn och framåtlutad över datorn. 
 
Anyways. Vi började skolan i Torsdags och gick bara till fredagen där innan det sen blev helg igen. I måndags var jag och Norin hemma hos Alicia och myste där en liten stund. Vi fick träffa hennes systerdotter Tilde så vi lekte kurragömma med henne, vilket var lite kul eftersom vi är så stora att vi knappt fick plats någonstans medans hon är så liten. Efter det skjutsade vi hem henne till sin mamma, alltså Alicias syster, som bor bara precis intill. Senare for vi hem till mig och åt middag och bara satt där och spelade kort, vilket var rätt så mysigt. 
 
Igår var då en väldigt bra dag. Jag vet inte riktigt varför, tror bara att det var för att alla var på skolan och kanske kände sig lite positivare än vanligt. I don't know. Vi var i alla fall på skolan som vanligt, åt lunch och spelade kort. 

Hoppas att de som varit lediga har haft ett bra lov. Nu är det dags att ta till med knytnävarna igen och kämpa sig igenom den alltför långa vintern. Jag hoppas skolan kommer att gå fort nu så att ljuset kan kika fram snabbare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0