My tongue is my weapon and my punches are silent

Hej Den här veckan har gått lite upp-och-ner. Måndag var en seg dag. Kände mig ganska hängig och nedstämd under skoldagen. Tisdagen där var en jättebra dag! Vet inte riktigt varför men det kändes bara som att de flesta var på bra humör. 

Ungefär så här mörk kändes den här dagen
fast den var lite ljusare utan alla filter.
 
Missade bussen i Onsdags så då fick jag vänta på 10:30 bussen. Gick på Espresso House och satt där en stund med en Chailatte och bara lyssnade på musik medans jag ritade. Sen gick jag då till bussen så jag var på skolan vid 11, vilket är typ så vi har lunch. Bättre sent än aldrig i alla fall.
 
 
Vissa dagar känner en sig lite extra som en potatissäck men potatissäckar kan vara rätt faboulus. Vad jag försöker säga är att jag kände mig rätt så fab när jag tog den här bilden (ovan). Så aa.. judge me. Selfies är faktiskt tillåtet om en känner sig lite extra snygg.
 
snodde den här bilden från Annas Snap
(sorry Anna banana bitch)

Var på BIO igårkväll med Amanda och Anna. Vi såg The 5th Wave som var fett bra! Vi gick och åt på Dallas precis innan filmen, så det var riktigt mysigt. Det kändes bra att få komma bort en stund från skolan och fokusera på annat. Bara må bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0