Anderstorp

Hej idag var en lite speciell dag. Jag hade matte hela förmiddagen. Sen efter lunch så tog jag och Alicia bussen in till stan och for och hälsade på våra tidigare gymnasielärare på Anderstorpsskolan. Vi träffade Lena och Susanne (våra gamla danslärare), Karin (stödläraren) och Eva som var våran Naturkunskapslärare när vi först började på Anderstorp. De alla blev jätteglada över att se oss igen, speciellt Eva. Vi fick till och med sitta med på Lena och Susannes lektioner och se på när tvåorna och treorna dansade. Det var super mysigt men det kändes också konstigt för att det var som att vi hade lektion där på riktigt. Efter att vi hade gått runt på skolan ett tag och kikat så tog vi bussen in till stan igen och for på MAX. Sen kom Norin vid 16:00 ungefär så då satt vi där och åt och spelade kort och bara pratade. Jag och Alicia satt på MAX från 14:00 till typ 17:30 på kvällen. Helt sjukt. 


Alicia & jag

Det var i alla fall mysigt. Visst, skolan är viktig och en missar oftast något när en inte är där men det är dom spontana stunderna som gör livet minnesvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0