I guess we all love someone we can't have

Hej
I måndags var en lite jobbig dag. Jag hade dubbelmatte under eftermiddagen, men jag orkade knappt räkna för jag kände mig bara så trött och omotiverad. Så då satt jag med Alicia en stund i biblioteket och bara ritade och drack Te. 

Creepade lite på Alicia medans hon satt
och skrev om Feminism

Sen for jag, Anna och Alicia på MAX efter skolan och käkade lite grann. Efter det kom Norin och sen for vi alla upp till Akuten för att kolla upp Alicias arm som hon råkat klämma i en toadörr tidigare under dagen, så vi följde med som stöd. Men vi var där i flera timmar. Jag och Anna var där från 16:00 till typ 20:00, så vi var alltså där i 4 timmar! Men Alicia och Norin stannade ju kvar längre, så dom var där i 7 timmar! Helt crazy. ch så heter det Akuten. Jo men tjena..

Så det blev en ganska lång dag. Måndag kändes lite som en "Fuck it. Okej" dag. Tisdagen blev en väldigt bra dag i skolan och idag var helt okej. Imorgon känns som en jobbig dag för att jag går till 15:30, vilket känns fett drygt. Men jag får bara låta det rulla på. 

You never know what the time light bring.

Kommentarer
Postat av: Juandan

Hej där. Tråkigt med Alicias arm :(
Jag var själv en sväng till akuten i Skellefteå förra våren och blev kvar en hel vecka och fick ligga i ett "förråd" i några timmar till en början. Personalen där var däremot väldigt trevliga och noga och är i mina ögon i klass med sunderbyns sjukhus.

15:30 på en torsdag? låter som om någon valt musik som tillval och det är ju nåt att se fram emot, om nu inte det är någon skum låt eller att gruppen du är med i är det dryga såklart.

I'll be back

2016-02-18 @ 07:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0