Green Tea, hästar och flummiga samtal

Hej
idag har inte riktigt varit min dag. Jag har känt mig så sjukt hängig och deppig. Jag somnade sent igår och var supertrött imorse, så det hade nog mycket med det att göra.

Fick en "ny" tröja av Alicia idag :)

Vi tog en spontantripp till Skellefteå ridklubb idag efter skolan, för att Alicia ville klappa lite på hästarna där. Hon var ju helt extatisk och bara sprang runt där mellan båsen. Själv höll jag mig lite på avstånd. Jag var superrädd för hästar när jag var liten, trots att jag gick ridskola där under en tidsperiod, men den där rädslan sitter i fortfarande. Mina ben kändes svaga. Jag var bara sjukt nervös för att gå igenom där mellan alla hästarna. Sen kan jag ju säga att jag har nog aldrig sett Norin så rädd och nervös tidigare. Haha! Han var nog lite för långt utanför sin comfort-zone, stackarn. Men han vågade sig in ändå, så det var ju något i alla fall. Lite roligt var det! ;) 
Efter vi var klara där, for vi till MAX och käkade middag. Sen fick jag skjuts hem och jag har varit så grymt trött efter den här dagen. Jag bara låg i soffan och kollade på några YouTube videos medans jag käkade lite godis. Sen kom mamma hem vid 22:00, då hon jobbade kväll.

Imorgon är det fredag! Då ska dagen bli riktigt positiv, hoppas jag på. Jag ska försöka så gott jag kan för att hålla humöret uppe, för det var nog på -1 idag. Nu tänker jag släcka så jag äntligen får sova. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0