HELT KAOS

Okej så i Tisdags var både en bra och jobbig dag. Vädret var superfint där på morgonkvisten. Alicia var hemma från skolan så jag var bara med Norin, Amanda och Anna typ hela dagen. Det var som bara helt chill. Under slutet av dagen satt jag och Norin i matsalen, när jag på något konstigt vänster, bestämde mig för att byta lösenkod till min telefon. Sen glömde jag förstås bort vad min nya kod var och så blev det bara helt kaos. Min telefon avaktiverades. Så när vi slutade vid 15:30, tog jag bussen in till stan och gick sen på Telia, i ett smått desperat försök till att få hjälp. Killen som jag pratade med där sa att det enda sättet att kunna lösa problemet på är att starta om den på nytt. Alltså försvinner allt som jag har i telefonen. Jag blev sen hänvisad till Apple butiken bara i närheten, då han sa att de kanske kan hjälpa mig lite mer, så jag gick dit. Kvinnan som jag pratade med där sa dock samma sak. Jag måste återskapa min mobil och börja om på nytt. Så förhoppningsvis kan få hjälp med det där senare idaag. Efter att jag varit och försökt att fixat med telefonen så gick jag till St. Olovfsgård för att träffa en kvinna där som heter Maja, angående om jag ska få börja gå till en stödgrupp för de respektive som har förlorat en närstående. Jag vet inte än om jag kommer att fullfölja det här helt ut men jag tänkte i alla fall testa bara för att se hur det känns, osv. Så jag ska dit nästa Torsdag kl.16:00. Sen har jag även bokat in en tid hos Ungdomshälsan nu på måndag vid 17:00. Så det blir mycket deep talk nästa vecka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0