No one wants to be defeated

Hej igår var en så sjukt bra dag! Okej, jag vet att jag har börjat mina senaste blogginlägg nästan precis likadant, men igår var verkligen en riktigt bra dag! Vi skulle se på film på Temat med PO efter lunch, så innan det gick jag och Alicia på kiosken och köpte dricka och lösviktsgodis. Sen såg vi på film tills vi fick sluta några minuter tidigare än 14:20. 

Efter att vi hade slutat skolan, satt vi i matsalen och spelade lite kort. Sen for jag, Norin och Alicia, till LEKIA på Solbacken och bara kollade runt där en stund. Sen for vi och åt middag på MAX, så då satt vi där och pratade på. Efter det så for vi hem till Alicia och myste där en liten stund. Vi fick kolla på några filmer från när Alicia var liten, vilket var kul.

Vid 19:00 nån gång, for vi därifrån, så då fick jag skjuts hem. Så jag kom hem typ precis före 19:30.

Men okej, att åka bil med Norin och Alicia, det är inte bara att de åker bil. De är liksom på en helt annan nivå. Alltså de går all out till musiken. Igårkväll fick de för sig att de skulle ha danceparty till Michael Jackson. Så jag sitter där i baksätet och bara tittar på dom när de, framför allt Alicia, skriker ut varje ord i låten. Alltså i mitt huvud så tänker jag bara "varför överväger jag ens att vara med dessa personer?". Men det är såna stunder som får mig att inse hur glad jag är över att faktiskt få ha dom i mitt liv. Stunder som denna är ovärdeliga, för du vet liksom aldrig när du kommer att få känna dig så lycklig igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0