The grey never bothered me

Hej idag har jag och mamma varit i Boliden hos mormor för att hon fyllde 79 år idag, så vi fikade lite hos henne och hjälpte henne att handla osv. Jag övningskörde både på vägen till Boliden och runt om i samhället, vilket gick helt okej. Jag åt aldrig någon lunch idag därför att jag vaknade så sent. Jag åt bara två mackor och drack ett glas vatten, så jag har känt mig ganska trött och bara helt konstig i kroppen idag. Vi for hem vid typ 7 tiden så det blev en ganska sen middag. Jag köpte en kycklingtallrik på vägen hem, vilket var riktigt gott. Jag kände mig värd det.

Kyckling med pommes, sallad, vitlöksdressing

Har inte gjort så mycket mer idag. Jag har som mest lyssnat på musik och myst hemma hela kvällen bara för att jag har varit så trött. Man måste få ha sådana dagar ibland. Bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0