Friends takes up all the space

Hej! här kommer en liten uppdatering från dem senaste veckorna. 
 
 
Tisdag 27 Oktober
hade jag en myskväll hemma hos mig då jag var med Jojje, Alicia, Norin & Erika. Vi såg på High School Musical och bara myste med chips och godis. 


Det var lite roligt för att jag, Jojje och Norin gick på ICA och köpte typ 4 läskedrycker, 3 chipspåsar och lite godis. Efter det for vi med Norins bil och hämtade upp Erika, sen for vi på Dallas och köpte en familjepizza innan vi sen for hem till mig. Alicia kom senare under kvällen. Vi bakade Snickerskakor och bara myste hela kvällen. Det var bara allmänt en riktigt mysig kväll.
 
Jojje & Alicia
 
LOL

 
:)
 
Torsdag 29 Oktober
Jag och mamma var ute i stugan under dagen för en sista gång för det här året. Det var ganska kallt där ute men jag gick ner på bryggan och tog lite kort med mobilen. Utsikten är alltig så vacker där nere vid vattnet. 
 
 
Efter det så skulle mamma köra till mormor i Boliden så då for jag på MAX och åt middag med Alicia & Norin. Efter att vi hade suttit där en stund kom Alicias pojkvän, Jonas, och satt där med oss en liten stund. När vi skulle fara hade dom tydligen bestämt att vi skulle besöka ett spökhus, något som jag inte visste om. Men vi for i alla fall dit och gick in i ett övergivet hus mitt ute i ingenstans i total kolmörker. Vi hörde en smäll efter att vi precis hade gått in, så vi fick total panik och sprang för våra liv tillbaka till bilarna igen och jag bara slängde mig in i Norins bil. Ingenting hände ju men vi kände oss sjukt traumatiserade. Haha! Efter det så for vi hem till Alicia och var bara där resten av kvällen. Jojje slutade jobbet 09:30 så han kom förbi en stund. Det var så kul för att vi tog fram en massa olika matingredienser från Alicias kök och matade varandra då vi, med ögonbindel, skulle gissa vad som var vad. Det var så sjukt men så roligt, vi skrattade så mycket. 
 
 
Fredag 30 Oktober
var jag på Tatung med Jojje, Alicia & Norin och åt lunchbuffé och sen gick vi på stan en liten stund. 


Torsdag 5 November
Hade vi ännu en myskväll då vi var hos mig. Det var då jag, Alicia, Norin och Erika. Men då spelade vi bara spel & åt lite chips och godis, men det var mysigt.
 
Fredag 6 - Lördag 7 November
Hade jag myskväll igen hemma hos mig med Alicia & Norin. Vi spelade Vänd 10 i kortspel och Truth or Dare. Vi hade en liten bunke där vi hade lagt Truth or Drae lappar och så turades vi om att stoppa ner handen och plocka upp en lapp och då skulle dom andra antingen ställa frågor eller ge utmaningar. Det slutade med att vi bara körde med Truth, så vi satt bara och frågade varandra om saker och avslöjade typ våra mörkaste hemligheter för varann. Det var intressant för att vi satt och pratade hur länge som helst där vid matbordet och vi var så känslosamma för att vi pratade om så jobbiga saker. Men jag tyckte att det vara ganska mysigt. Det är sjukt hur lite man faktiskt vet om varandra och ändå tycker man att en vet ganska mycket.
 
 
Så kort summering av det här inlägget är att jag har haft det väldigt bra dem senaste veckorna. Jag har haft lov, gått skola och bara varit med kompisar i princip varje dag. Jag ska försöka att skriva mer nu framöver men det känns som att det händer så mycket hela tiden nu så jag vet inte riktigt var jag ska börja, men det löser nog sig.
 
Hoppas att alla har mått bra och om inte, finns det alltid ett ljus längst ut av tunneln, so you know, det är bara att hålla ut och kämpa sig vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0