Only time can tell

Hej igår var jag med Amanda efter skolan ända till 21:30 på kvällen. Vi var hemma i hennes lilla lägenhet och åt godis och bara lyssnade på musik och pratade om allt och ingenting. Vi hade ett litet filmprojekt som skulle vara klart idag på skolan, så det var som det vi jobbade på igårkväll. Den blev ganska kort och oseriös men ändå lite kul. Vi spenderade hela eftermiddagen i Aulan med klassen på skolan och såg igenom alla gruppers filmer på en stor skärm. Sen efter skolan så följde jag och Erika med Amanda till Salong Duo i stan för att Amanda skulle pierca om tungan. Jag fick lite information om ögonbrynspiercing där också, vilket kändes bra att få veta lite om det då jag har funderat på att göra det så länge nu. Men vi får se hur jag gör med det.

Jojje kom på skolan idag, vilket var mysigt. Vi ser han inte så mycket längre då han jobbar osv. Sen ska han ju flytta efter Jul, så det blir inte så mycket häng, därför känns det bra och kul när vi väl får se honom.

Annars har det väl inte hänt så mycket under den här veckan. Har känt mig ganska nedstämd dom senaste dagarna men jag ska försöka att lösa det. Everything's gonna be fine, some of us just needs a little more time. Ya feel me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0