First heartache in the worst way

Hej den här veckan har verkligen varit helt sjukt upp och nervänd. i Tisdags var Jojje på skolan efter att ha varit borta ett tag. Han ska flytta till Halmstad efter Jul så han kom mest förbi bara för att berätta att han skulle sluta skolan, så han slutade i Tisdags, vilket kändes jätte tråkigt såklart. Kan fortfarande inte förstå att han ska flytta och att vi aldrig kommer att kunna umgås på skolan igen.

I Tisdags sov jag och Alicia över hos Norin. Det var första gången som vi var hemma hos han så det var lite mysigt. Det var egentligen bara en spontangrej vi gjorde men det slutade med att vi sov hos han ända tills Fredagsmorgonen. Så vi sov hos Norin, som verkligen bor mitt ute i ingenstans, och sen var vi på skolan som vanligt. Däremot så stannade vi inne hela dagen i Torsdags. Vi hade lagt dit två madrasser på golvet bredvid hans säng så att vi alla kunde få plats till att mysa. Vi åt frukost och middag tillsammans. Vi såg på filmer som The Conjuring, Insidious (1 och 2) Remember Me, The Lovely Bones, och lite annat. Vi bara myste oss igenom dagen helt enkelt. i Fredags for vi på skolan i alla fall. Jag hade matte, svenska och musik. Sen på kvällen myste jag hemma en stund innan Alicia och Norin sen kom förbi, så då såg vi lite på Idol för att 5 Seconds Of Summer uppträdde live där som gästartist, vilket jag såklart ville se. Efter en stund så for Alicia och Norin för att dom skulle ut och festa. Egentligen skulle jag också ha följt med men jag orkade inte, så jag valde att stanna hemma den kvällen vilket kändes helt okej. Det var nice att få sova i sin egen säng efter 3 dygn.
 
 
Igårkväll var vi på fest hos Erika och Benne (Erikas pojkvän) och det var helt okej. Vi drack, lyssnade på musik och spelade lite spel. Lite senare kom Jojje och var med oss hela kvällen, vilket var sjukt nice för att vi hade saknat honom så mycket då han hade varit borta. Så det var alltså jag, Alicia, Jojje, Norin, Erika och Benne, och en tjej som heter Lizette. Det blev lite kaos där ett tag och jag blev ledsen över en situation (som jag inte tänker gå in på här i bloggen) men jag pratade med Alicia och Jojje och lite med Erika och Norin. Men jag pratade mest med Jojje under kvällen och vi pratade väldigt mycket. Vi tog som hand om varandra under kvällen, vilket kändes bra. Han är så bra att prata med om saker. Det betyder verkligen sjukt mycket att ha en sån relation med någon. Vi for till Bureå senare under kvällen och fortsatte att festa lite men alla höll på att somna så då fick vi skjuts in till stan igen. Vi var så trötta så jag vilade mitt huvud en stund på Jojjes axel medan vi bara höll varann i hand och blundade under hemfärden. Så vi skjutsade hem Jojje till Skelleftehamn, sen skjutsade vi hem Alicia och sen följde jag hem till Norin och sov där. Jag var så trött att jag vilade mot han under hemfärden men det var mysigt. Vi klev upp vid 12:30 och åt frukost med hans mamma, sen fick jag skjuts hem och jag har nu varit hemma sen dess. 
 
Så som ni säkert förstår så har den här veckan verkligen varit jobbig och tröttsam men också så sjukt rolig och mysig. Nu ska jag bar ta det lugnt framöver och försöka att sortera alla tankar och känslor som jag har just nu. Det är nästan överväldigande. Men det löser sig nog, det gör det alltid i slutändan.
 
 
 
Hoppas att alla har haft en bra vecka och en bra helg. Imorgon blir det nya starkare tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha jävla hycklare

Svar: Varför är jag en hycklare?
Agnes

2015-11-16 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0