when they can't control you

Idag är det fredag och det har varit den mest onödiga skoldagen under den här veckan. Jag försov mig imorse och vaknade runt 09:30 (vi började 10:10) bussen gick 09:45 så jag missade den och mamma hade tagit min cykel till jobbet, så då fick jag gå hela vägen från Nyckelgatan till A-Torp i mina nya höga dojjor som jag nyligen köpte i Stockholm, så jag hade ganska ont i fötterna när jag väl kom fram på skolan. Jag var då nästan en halvtimme försenad men det var bara 3 elever i klassen på Samhällsen. Vi hade alltså samhälls från 10:10-11:00 sen slutade vi helt för dagen. Jag hade dessutom med mig datorn som jag lånat från skolan och den är så sjukt tung, som en tegelsten. Då kände jag bara hur jävla onödigt det var att ta med den då jag ändå inte riktigt använde den. Vi såg på en film om Scientologi och efter det fick vi bara fara hem. När jag väl kom hem till lägenheten igen så hade jag bara ännu ondare i fötterna. Jag märkte sen att jag hade fick två blåsor på småtårna. Inte så mysigt, sen dess har jag bara varit barfota.
 
Jag är så less på skolan och vid det här laget så har jag i princip gett upp. Jag orkar inte med alla lärare som bara tjatar på en och förväntar sig att man ska kunna allt och att man är lika självständig som alla andra. De fattar liksom inte.. Jag vet inte, jag känner mig bara så trögtänkt i skolan och jag hatar det. Jag vill bara att studentveckan ska börja nu så vi får ha lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0