the day after The Day!

jag finner inga ord just nu för att kunna beskriva den känslan som jag nu har efter att konserten är slut. Vi har varit på Gröna Lund hela dagen idag i Stockholm och det var meningen att det skulle bli en rolig dag, vilket det blev, men jag kände mig bara så tom inombords. Nedstämd och ett hjärta som kändes lite för tungt att bära. Jag saknar konserten så mycket och det känns jobbigt att jag inte fick träffa dom personligen, vilket jag av någon anledning trodde att jag skulle få göra. 
 

oxx
 
Jag såg de med mina egna ögon. Jag kunde se allt ifrån där jag satt men de var för långt bort för att jag skulle kunna se deras glimtande ögon. De var för långt bort för att kunna se mig och det leéndet som de satte på mina läppar utan att de ens visste om de, vilket de aldrig heller får veta. Men bara den där känslan av att jag fick se 4 av de människor som inspirerar mig betydde så mycket. Jag ser upp till många olika människor men jag känner att jag verkligen kan relatera bra till dom och jag ser en bit av sig själv i varje person. 
 
the final bow ( 13/5-15 )

Jag dansade, jag skrek, jag älskade och jag fick leva ut den jag var för en kväll. Jag fick släppa allt det tunga som jag bar på och alla jobbiga tankar bara försvann när jag såg deras ansikten lysa upp i neonljus. 
 
Jag fick hålla i min biljett i 6 månader. Det var en jobbig vänta men det var värt varje sekund. Nu när det här är slut så ska jag försöka blicka framåt och bara försöka satsa på det som jag vill göra. 
 

Videos från konserten kommer snart !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0