Skrinda

Hej igår var vi i Myckle med klassen och fixade skrindan till Studenten. Vi var 6 st av 11 elever men det gick bra ändå. Vi fick skjuts ut dit av Frida för hon hade bil sen var vi där ute i bushen och spikade fast några brädplankor på skrindan och sprejmålade lakan.




Vi var där ute på landet i typ 3 timmar. Det enda som verkligen var jobbigt var alla mygg som attackerade oss. Vi stod bara där och slog på oss själva och varandra för att kunna få bort alla myggen. Jag märkte senare idag också att jag hade 77+ myggbätt längs benen upp till rumpan. Jag blev helt chockad! Jag har aldrig haft så många myggbätt på en och samma gång. Jag hoppas bara att dom hinner försvinna innan Studentdagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0