Livin' the city life without a care

Tydligen så verkar jag nästan alltid komma på att jag sk blogga precis innan klockan slår 00:00 

Ligger i sängen just ni på hotellet och spenderar min sista natt här på Scandic i den stora staden som verkar sluka mig så fort jag sätter foten utanför dörren. Imorgon är vår sista lediga dag i Stockholm innan det är dags att ta planet hem till Skellefteå igen. Vi hann shoppa lite idag men inte allt som vi ville, så resten tar vi imorgon.

Frozen Yogurt (standard)


Vi besökte Aquaria Vattenmuseum





Doris gula kompis

middag på Vapiano

Efter maten så gick vi en runda igenom Gamla stan. Jag köpte ett litet paket från Body Shop med en ny hudkräm + shower gel som oxå följde med. Efter det så gick vi mot Sergels Torg och kikade in på Victorias' Secret, Monki och en ganska stor musikaffär som ligger nästan precis nedanför hotellet. Det var hela 2 år sedan som jag var där sist. Då köpte jag två Vinylskivor med Bruno Mars och Lana Del Rey. Den här gången köpte jag All Time Low's nya album Future Hearts. Jag tänkte gå in dit Imorgon igen oxå då jag har lite mer tid att dyka ner i den musik som jag faktiskt letar efter. 


Rutig skjorta från ZARA

Green Day (Kill The DJ) 

Det känns tråkigt att komma hem till lilla SkellHell imorgon igen men jag saknar mina katter och jag vill bara lägga in filmerna från konserten på min dator. Något som jag dock oroar mig över väldigt mycket är ett visst brev som tydligen har tippat in igenom brevlådan till lägenheten... 

Vet inte vad mer jag ska skriva om just nu. Det är lite svårt att tänka klart när man lyssnar på musik mitt i mörka natten och jag måste verkligen sova nu! so yeah.. nighty night.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0