Limbo - mellan två världar

Idag var vår sista dag av slutföreställningen som nu har pågått i hela 3 dagar. 4 dansföreställningar på 3 dagar. Det kanske låter lite men det ligger sjukt mycket jobba bakom det hela. Vi har jobbat med det här projektet i princip varje dag det senaste månaderna. Vi har varit på Nordanå varje dag från och med den 27 April - 5 Maj (inklusive lördag och söndag). Jag har bokstavligen inte varit ledig en hel dag sen den 26 April



min kostym till den första dansen

Lena och Susanne filmade alla våra dansnummer men dom filmerna kommer vi att få sen, så just nu har jag inte riktigt några bra filmer att lägga ut än men det kommer! 


Vi fick varsin ros av vår Rektor. 
Lite senare fick jag även en fin blombukett av min mormor.

Jag var med i 4 danser. Walking On Air, skelletdansen, Obedear och Zombie dansen. Det blev totalt 4 klädombyten vilket var sjukt jobbigt då man blev svettig och trött och stressad av att hinna byta om i tid bakom 4 svarta gardiner där 7 andra personer redan stod och bytte om, man står som bara där och hoppar på samma ställe så att inte publiken ska kunna se en. Jag blev bara tröttare och tröttare efter varje dans och mina ben skakade så mycket att jag hade svårt att hålla balansen och ta ut stegen igenom alla danser. Det var en ganska obekväm situation att vara i men jag gjorde ändå mitt bästa och det är jag hyfsat nöjd med det.

ES3c (minus Frida Lundmark)

Es1c, Es2c & Es3c slutföreställningen -15


Kul att få vara med i Norran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0