Learning how to walk right

idag är det precis 10 dagar kvar tills jag tar Studenten. Vi var och hämta ut mina skor för nån dag sen, de som jag ska ha under dagen då. 

Skor: Zalando

Dom inte lika vita som på bilden utan de är typ nude färgade. Jag har aldrig ägd så höga klackar i mitt liv tidigare. Jag har ett par svarta pumps som är lite lågare och dom gillar jag verkligen men jag harintw använt dom så mycket. Jag bär ju typ aldrig klackar så jag är ganska ovan vid det men nu tar jag snart Studenten och då vill jag ha ett par fina skor som jag inte brukar gå i. Jag bär sällan klänning, kjolar, höga fina klackar osv. men jag vill bara känna mig så fin jag kan även om det bara är för den här speciella dagen. Det ska bli spännande att se om jag snubblar eller inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0