I guess I'll find another way

Hej idag har vi dansat på Nordanå från 13:00-20:00 Vi hade genrep med ettorna och tvåorna med ljud/ljussättning. Vi dansade med kostym och allting. Det har varit en väldigt varm och tröttsam dag. Vi har varit på Nordanå varje dag den här veckan, jag har inte fått en enda ledig dag. Vi använder all tid som finns till att repa inför våran slutföreställning som pågår i hela 3 dagar. 

Premiären är imorgon kl.18:00 på Nordanå scenen. Det blir först gången som vi har uppträtt där som en klass. Det känns väldigt stort. 

Det blir även den första gången som min mormor får se mig dansa på riktigt. Hon har haft svårt att komma på tidigare föreställningar då hon har så ont i lederna och problem med hjärtat, så jag känner mig även lite stolt över att hon faktiskt har valt att komma. Även min mamma kommer och Sanna, Stina, Matte och lill bebisen som på måndag blir en vecka gammal. Jag längtar verkligen!

Processen har tärt på mig känslomässigt för att jag har varit så stressad och tankspridd men det är ändå värt det i slutändan och jag kommer nog att sakna den här tiden sen när allt är över.

bild från dagens genrep (zombie dansen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0