Drink x Sing x Dance

idag är det precis 2 veckor sedan som jag var på konsert i Stockholm och såg 5 Seconds of Summer. Fan.. det känns bara som att det var igår. Alltså tiden går så jäkla fort! Snart tar jag Studenten. JAG tar studenten om 9 dagar! what the fu** det känns så overkligt men ändå så verkligt. Alltså jag känner mig inte mentalt redo för det.

Vi hade vår sista föreställning idag någonsin på Hallen. Vi var med och dansade en dans på tvåornas slutföreställning. Vi gjorde zombie dansen som vi hade med i våran stora föreställning som vi hade på Nordanå. Fast den här gången var vi inte zombie orienterare, vi spelade typ secret agents/James Bond inspirerat och istället för kartor så låtsades vi hålla i pistoler. Vi hade mörka solglasögon oxå vilket gjorde det väldigt svårt att se när vi dansade men det gick ganska bra ändå. Det var lite kul.

Vi har pratat mycket om Studentveckan oxå sen senaste tiden, typ vad vi ska göra för roliga aktiviteter. Vi tänker nog börja nästa vecka alltså nu på måndag. Det blir nog kul. Jag längtar faktiskt! Det ska bli så skönt att slippa tänka så mycket på skolarbete och bara dricka och ha roligt med hela klassen. Det är ju som sista gången nu och då jag vill jag bara njuta av den lilla tiden som vi har kvar tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0