Don't forget about me, even when I doubt you

Hej idag hade vi lång dag på skolan. Vi hade typ genomrep med alla ettor och tvåor. Tvåorna ska ha sin slutföreställning nu på Onsdag och vi ska tydligen vara med på det. Vi ska dansa en dans, den sista som vi gjorde på våran examensföreställning, zombie dansen. Fast vi har gjort om den lite så att den ska passa in i deras tema. Vi ska spela typ agenter. Vi har knappt hunnit dansa nånting men vi övade dig i alla fall och det gick väl bra. 
 
Jag tog sen bussen in till stan vid 3 tiden, köpte 3 nya linnen och handlade lite på ICA, samt köpte mat på Subway, innan jag tog bussen hem och myste en stund innan jag skulle ta bussen in till stan igen.
 
Guns 'N Roses Top från H&M

Så vid 19:30 for jag på Oleary's med Alicia och satt där vid baren i typ 2 timmar. Det är precis 5 år sen idag som pappa dog så jag ville göra något kul och jag tänkte väl bara att Alicia var det bästa sällskapet just då. Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord och det kändes bra att prata med någon. Vi träffas ju inte så ofta men när vi väl ses kan vi verkligen prata om allt och det känns som att vi alltid har lika kul. Det är väl lite tråkigt att hon inte går i vår klass längre men jag tycker att det känns bra att vi ändå kan hålla kontakten. 
 
mamma jobbade från typ 2 till 10 så jag gick hem vid 10, kände mig lite tippsy men det var så skönt väder ute, jag fick verkligen sommarkänsla. Lyssnade på musik hela vägen hem och bara kände hur pulsen slog i takt med varje steg. När jag kom hem såg jag filmen The Breakfast Club den från '85. Alltså shit vad jag har underskattat den filmen. Den är ju fan guldvärd!
 
Anyways, ska sova nu. Nattis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0