sometimes just one friend is enough


Torsdag

mys på Espresso House med Frida

Så jag var på stan idag med Frida, som jag skev igår. Vi gick runt på stan en stund, satt och pratade om allt och ingenting sen for vi hem till henne och bara myste där i lilla lägenheten typ resten av kvällen. Fick sen hämtning av mamma då vi skulle hem till Krokis igen. Förutom att jag har varit så grymt trött idag så har det ändå varit en ganska bra dag. Det kändes bra att få komma ut en stund och bara socialize. 

Jäkligt kortfattat, jag vet, men har fan inget mer att säga idag. Det har liksom inte hunnit hända så mycket än. Jag taggar väl bara till Statsfesten och min födelsedag, så aa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0