min födelsedag > Stadsfesten

Hej igår fyllde jag 19 år! Jag fick lite presenter och fika på sängen av mamma där på morgonen, så jag fick lite kläder, träningsskor, osv.

På kvällen så mötte jag upp Frida och Nikki på stan då vi skulle på förfest, så vi var där en liten stund men sen for vi på Stadsfesten och var där resten av kvällen. Vi åkte lite karuseller också. 



Jag träffade även på Maria där ett tag, vilket kändes lite weird då vi inte direkt har haft någon kontakt, men vi pratade ut om lite saker och det kändes helt okej. Stadsfesten började stänga ner vid 02:00 så då gick jag och Frida och åt grekisk mat. Det var så sjukt gott! Efter det kom mamma så då skjutsade vi hem Frida innan vi skulle hem till stugan igen. Jag somnade nog vid 4-5 tiden där på morgonkvisten. Jag var så sjukt trött! Men det blev en jättekul födelsedag i alla fall, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Det kändes bra. 

Jag var då på stan igen idag och åt Thaimat med Maria. Jag köpte även två nya läpp piercingar som tur nog passade perfekt. Det var kul att det var så soligt ute för det har ju regnat så mycket den senaste tiden.



Thai/China mat är god mat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0