I'm hoping that you'll be there when I'm coming down

idag var jag på Sun Tan och solade en liten stund innan jag skulle hem igen. Vi hade bestämt i klassen att vi skulle ha en myskväll idag som ett sista hej då till Frida för att hon flyttar till Gottland imorgon. Jag erbjöd att vi kunde vara i min stuga i Kroksjön, så vi har varit här hela kvällen och bara myst med chips och godis och druckit lite alkohol. Frida hade med sig ett USB som hon hade fixat idag på skolan så att vi kunde se på alla dansfilmer igenom min dator. Jag fick ju en helt splitterny Mac Book Air av mamma i Studentpresent. Jag har precis börjat försöka lära mig hur den fungerar så det gick litet rögt i början att få igång filmerna men till slut så gick det. Vi satt lite på altanen och gick ner på bryggan en stund. Så det var jag, Frida och Frida, Lisse, Nikki och Johanna. Det var riktigt mysigt att bara umgås med dom och prata utan att festa. Det känns fortfarande konstigt att vi inte går skola längre men för mig är vi fortfarande en klass och jag är glad över att vi ändå kan fortsätta att träffas utanför skolan som att allt är som vanligt utan några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0