if you never shoot, you'll never know

Hej idag kl.11:00 släppte Ticnet biljetter till The 1975's Sverige konsert som hålls i Fryshuset's arena i Stockholm den 6 April 2016. Biljetterna tog slut på 4 minuter och JAG av alla människor lyckades rycka till mig 2 biljetter! *internal screaming* så om precis 287 dagar, från och med idag, kommer jag att stå i ett par slitna jeans mitt i en hyfsat liten lokal och trängas och svettas tillsammans med en euforisk publik, allt för att få en chans att se ett av mina favoritband! Jag kommer fortfarande att vara 19 år när jag ser dem och Matty kommer då att vara två dagar ifrån sin 27 årsdag. Jag kommer att stå där med blänkande ögon och se typ en av mina största idoler "sippa" sin alkohol och röka den där fucking cigaretten på en scen som kommer att slukas av strobeljus och en öronbedövande publik som sjunger tillbaka allt som han känner. 
 
Alltså det kommer att bli så jävla epic!
 

Nu börjar nedräkningen! *heart eyes*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0