All of me Loves all of you

Hej bloggen nu har det gått nästan precis en hel vecka sen jag tog Studenten. Inte så mycket har hänt under den första veckan av sommarlovet, annat än det som jag redan har skrivit om tidigare.

Imorgon ska jag på stan och träffa Frida. Hon glömde sin halsduk sen sist när vi hade mys med klassen i stugan, så den ska hon få tillbaka imorgon. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än men det blir väl kanske att gå och fika nånstans och bara umgås. 

Jag saknar Studentveckan så sjukt. Jag önskar att vi fick mer sån tid tillsammans. Jag önskar verkligen att vi alla kunde ha haft så där kul under hela våran gymnasietid och inte bara den sista veckan. Det känns surt.


Jag har aldrig känt en så bra gemenskap som med dessa tjejer. Jag har nog aldrig haft så många tjejkompisar på en och samma gång, vilket kanske låter lite weird men så är det. Jag vet inte, det känns bara bra! Jag hoppas att vi kan fortsätta att hålla kontakten även fast alla går åt lite olika håll. I slutändan så är vi ändå en klass och vi har gått igenom 3 år tillsammans.

Nu ska jag sova. Jag har varit så jäkla trött under den här veckan. It's time for some energy boost! Yeii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0