American Horror Story + halstabletter

Jag har nästan hostat halsen av mig ända sen vi kom hem från Sundsvall. Alltså jag blir verkligen aldrig sjuk men dem senaste dagarna har varit så sega i mitt fall så jag har verkligen bara legat inne hela helgen och kollat på American Horror Story


Jag har på riktigt nördat alla 13 avsnitt av den tredje säsongen (Coven) på drygt 3-4 dagar. Jag har tänkt så ologiskt när det kommer till den serien, för jag började med att se säsong 1 (Murder House), sen hoppade jag till säsong 4 (Freak Show) för att den nyss gick på TV och efter det så gick jag tillbaka och såg på säsong 3. Dock så har jag nu sett klart alla dem säsonger som redan finns ute, så nu har jag bara säsong 2 (Asylum) att se innan den nya femte säsongen kickar igång. 



Och mitt i allt det här så följer jag ju Empire också. Alltså man blir så sjukt trött i huvudet av att följa en stor serié. Jag förstår nästan inte hur folk klarar av sånt här. Jag blir nästan stressad av det.

Alltså deras relation till varandra i säsong 1 och 3 är varför jag föll för den här serien från första början! *heart eyes*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0