Twitter famous?

Hej! Jag Twittrade det här för några dagar sedan och en av killarna på fotot längst ner till höger (Christian Anthony) både retweetade och gillade min Tweet! Vilket ledde till att många av hans följare började RT och gilla vad jag hade lagt ut (som ni kan se nedanför). 


(Jag hade inte alls förväntat mig att han ens skulle se min Tweet)

Sen började han även att följa mig :O


Jag la även upp en video på min YouTube kanal igår där jag gjort en cover av en av deras låtar från deras nya EP som jag har lyssnat ganska mycket på den senaste tiden. Jag tänkte att eftersom han nu följer mig på Twitter och då kan se allt som jag skriver och lägger ut på min sida, så kan jag väl tagga honom och länka till min video som jag la ut. 


Lyckligt nog så retweetade han mig igen och gillade min Tweet, vilket betyder att han nu alltså har sett/hört min cover. (!!!) 

Alltså, en av killarna i ett av mina favoritband vet vem jag är och har hört mig sjunga en av deras egna låtar. Det är ju helt sjukt! Herregud.. 

Jag ville bara få skriva av mig det här för jag tyckte att det var så kul att han faktiskt la märke till mig två gånger då jag nyligen har börjat lyssna på deras musik.

Det var egentligen allt som jag hade att skriva om idag. imorgon börjar jag skolan kl. 10:00, sen har jag lunch från 11:00-14:00 och slutar vid 15:30 (Jag vet, chilla måndagar jag får). 

Hoppas att ni som läser har haft en bra helg. Ska försöka att sova nu!
/God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0