Tankspridd

Hej! Nu var det ett sen som jag skrev här på bloggen. Anledningen är väl att jag inte har gjort så mycket. Skolan går ganska segt men det känns ändå stressigt. Jag har åkt buss ganska mycket till och från skolan den senaste tiden. Jag köpte en svart skrivbok/notebook nyligen, som jag har börjat skriva i. Jag har skrivit ganska mycket på bussen. Det känns väldigt befriande att bara titta ut genom fönstret och lyssna på musik medan jag skriver ner vad som än dyker upp i mina tankar. Jag gillar det. Däremot så har jag ätit ganska dåligt den senaste tiden, mycket snabbmat och läsk osv. Det känns inte så kul att erkänna men så har det varit i alla fall. Jag försöker att bättra mig. Jag vet inte, vintern gör mig väl bara lite deprimerad.
 
Anyways, jag och mamma har pratat om att göra en till resa till London nu i år. Inget är bestämt än för mamma måste ju jobba extra då så att vi kan få ihop tillräckligt med pengar inför resan, men förhoppningsvis så far vi nu i Juni efter att jag har tagit Examen, eller så far vi någon gång på slutet av det här året. Helst vill jag åka nu till sommaren för att sist som vi var i London så åkte vi ganska sent på året och då var det väldigt kallt där. Dessutom så vill jag gärna gå på någon konsert där. Vi har kollat lite på kommande konserter och det finns många bra artister som kommer till London i år, som te.x Ariana Grande, Ed Sheeran, Taylor Swift, All Time Low, osv. Dock så är 5 Seconds Of Summer den enda möjliga artisten som vi kan se om vi far i Juni. Jag vet att jag redan ska gå på deras konsert när det är i Stockholm och det är bara nån månad emellan konserterna, men det hade ändå varit sjukt coolt om jag kunde få se dom igen. Jag vet en tjej på Twitter som inte kan gå på konserterna i London för hennes resa blev inställd, så nu säljer hon två biljetter, en för Soundcheck och en vanlig biljett. Det hade varit kul att få den där Soundcheck biljetten, men som sagt så ska jag ju redan på en konsert, så det blir förmodligen inte av.
 
Men nu ska jag jobba lite med skolarbete. Jag somnade vid 17:00 igår kväll och vaknade idag vid 12:00. Jag måste ta tag lite mer med skolan, så.. Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0