open your eyes

Hej! idag är det äntligen Fredag! Skönt med helg. Efter skolan idag så for jag och fixade naglarna på Skellefteå Nails. Jag har aldrig varit där förut men mamma hade bokat in en tid åt mig där. 

Så här blev då resultatet.

Det blev precis 400 kr.

Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Det tog ungefär en timme och det var ganska tråkigt att sitta där och vänta på att det skulle bli klart men det var det ändå värt. Jag blev då nöjd i alla fall.


Bild från idag (omklädningrummet på Dans & Teater)

Hade inte så mycket att skriva om idag annat än naglarna. Är hemma själv just nu och myser medans mamma är på tjejmiddag. 

Bara för att fräscha upp bloggen lite grann, här är lite bilder som jag har tagit ganska nyligen.



Min fina Lizzy 

Busskuren utanför Anderstorpsskolan








Fikade med mamma på Wayne's en dag.


#filter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0