Hold Your Breath

Hej bloggisen! Jag vet att jag borde skriva ett inlägg om Julafton och Nyårsafton men jag har bara inte orkat och inte heller tagit kort på allt som jag fick i Julklapp. Jag ska verkligen försöka göra en uppdatering nu i helgen för imorgon (idag) är det ju äntligen Fredag.

Jag började skolan i onsdags, så jag gick bara 3 dagar den här veckan, vilket var väldigt skönt och stillsamt.


Tänk bort Teater lektionerna, så ser mitt schema ut. (helt sjukt upplagd!)

Jag har nyligen börjat lyssna på ett band som heter Chase Atlantic. Det är typ 3 killar från Australien (of course). Dom är inte så "kända" än så länge men dom är sjukt bra! Dom påminner ganska mycket om The 1975.

Den här EP:n har jag på riktigt haft på repeat sen jag började om skolan efter Jullovet. it's pretty sick!!

Jag spelade in lite covers idag efter att jag kom hem från skolan. Det blev 3/5 av alla låtarna på EP:n som jag faktiskt blev riktigt nöjd med. Jag vet inte exakt varför jag gör så här, det har som bara blivit en grej det senaste året. Det är ingen annan än jag som har lyssnat på dom här inspelningarna, så dom är egentligen ganska privata.


Jag funderar lite på att göra en till YouTube kanal där jag lägger upp covers osv. så att jag ändå kan dela med mig av musiken över internet. Skulle någon vara intresserad då av att lyssna på mig? Haha! Det kanske inte blir någonting men vi får väl se. Jag får nog fortsätta att fundera..


//God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0