Stuck in reverse

Hej klockan är nu snart 4 på eftermiddagen. Jag klev upp ur sängen för ungefär en halvtimme sen. Jag vaknade av att jag kände mig väldigt slemmig i halsen. Så fort jag hade börjat kvickna till så kände jag bara hur kroppen inte riktigt hängde med. Jag skakar så for jag är uppe och går, min hals känns tjock och jag känner mig tröttare än nånsin. Vilket resulterar till att det är nu som jag börjar förstå att jag inte bara har dragit på mig en enkel förkylning, utan jag har även gått och blivit sjuk. Det första som jag tänkte på när jag insåg det var att Norin och Alicia hade smittat mig tydligen så var dom hemma sjuka nån dag här i veckan och var sen på skolan dagen efter. Min andra tanke var hur jag ska kunna sjunga nu på Onsdag då det är Julkonsert på skolan. Jag har alltså nästan 4 dagar på mig att kunna friskna till innan det. Det känns jobbigt men jag får bara försöka vila upp mig och mysa i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0