Mitt år i musik 2015

Idag är det den 31 December
Vilket innebär att det är den 1 Januari 2016 imorgon. Alltså klockan 12 inatt.
Jag gjorde ett inlägg tidigare där jag sammanfattade hur mitt år har sett ut under 2015. Spotify har gjort någon sida på Facebook där användare kan klicka sig in och kolla vilka artister som dom har lyssnat mest på under det här året. Jag tyckte att det var en ganska kul grej så jag tänkte "varför inte göra ett inlägg om det här på bloggen?". Så vad jag nu har gjort är att jag har gått igenom mina musiklistor och skrollat mig fram igenom några musikvideor som jag har gillat på YouTube. Musikkulturen har dominerat och verkligen utvecklats så otroligt mycket under det senaste året. Jag gillar att tänka att musik kan säga ganska mycket om en person. Vad en lyssnar på och vem en ser upp till reflekterar vem du är som person och vad du står för.


Jag ser upp till många olika personer och jag lyckas bli inspirerad varje dag på ett eller annat sätt. Jag tycker att dom här låtarna lyckas bra med att representera min varje månad av 2015. Det visar nog också hur bred musiksmak jag faktiskt har och hur öppen jag är för att lära mig mer om olika typer artister även fast jag kanske har tendens till att luta mig mer över till den Alternativa genren.
 
Här har ni i alla fall mitt år i musik
 
JANUARI
 
FEBRUARI
 
MARS 
 
APRIL
 
MAJ 
 
JUNI
 
JULI
 
AUGUSTI
 
SEPTEMBER
 
OKTOBER
 
NOVEMBER
 
DECEMBER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0