I'm sorry if I seemed distant. I was too busy missing you.

Hej idag sov jag till 14:00 på dagen, vilket kändes lite jobbigt när jag vaknade då det var lika mörkt ute som det var när jag gick och la mig. Jag har sovit så himla dåligt den senaste tiden. Mitt sleeping schedule är verkligen helt upp-och-nervänt. Dom senaste dagarna har jag somnat vid 4:00 ibland 5:00 på morgonen och sen vaknat vid 14:00-15:00 på eftermiddagen. Jag har sovit så djupt samt drömt väldigt mycket den senaste tiden. Alltså jag har verkligen haft jätte djupa och verklighetstrogna drömmar. Te.x så har jag flera gånger drömt om mina vänner, att jag har varit på skolan, osv. Jag minns knappt nu men mitt huvud har bara känts helt upp-och-nervänt. Jag måste verkligen börja ta hand om mig själv känner jag.. Snart

Alicia och Norin var förbi mig en stund idag. Vi for på MAX och åt middag. Alicia har jag ju varit lite med under lovet men Norin har jag inte träffat på nästan 2 veckor och så var han ju i Stockholm över Julen. Det kändes lite weird då jag har saknat dom så mycket och vi hade inte setts på ett tag alla 3. Men det var kul att få vara med dom, även fast det bara var för en liten stund.

- R. M. Drake
One of the many great poets of our time.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0