4 Advent

Hej Nu har jag Jullov fram till den 7 Januari 2016 då skolan börjar om igen. I Fredags fick vi Julbord på skolan inklusive efterrätt som var godis och brownies. Det var väldigt gott. Efter maten satt vi en stund i matsalen och spelade Vänd Tia i kortlek (som vi har börjat göra väldigt ofta nu). Sen var det avslutning i Kapellet men jag och Alicia var bara med på slutet där för vi satt kvar i matsalen lite längre än dem andra. Efter att skoldagen var slut så följde vi med Norin till MAX för att han skulle få äta nåt då han inte var så taggad på skolans Julbord, så då satt vi där en stund och senare fick jag skjuts hem. 
 
Igår hände väl inte så mycket. Var bara hemma och chillade hela dagen. Däremot så kom Norin och Alicia hem till mig senare efter middagen så då satt vi där igen och spelade Vänd Tia. Vi ritade lite också, lyssnade på musik och körde Sanning eller Konsekvens (som alltid slutar med att vi bara ställer olika frågor till varandra). Det var som mysigt. Annars har jag inte gjort något speciellt idag, bara vari hemma och ätit gott. 
 
Imorgon och på Tisdag ska jag nog försöka att ta mig till skolan ändå för att göra klart några restuppgifter som jag har kvar i väskan. Vi har egentligen inga lektioner dom dagarna utan det är mer för dem som behöver göra klart sina uppgifter som får komma in om de nu känner för det och jag tror att jag ska göra det för jag har lite kvar att göra. Tror däremot att jag kommer vara den enda av mina vänner som far till skolan då men vi får väl se. 
 
Jag insåg just att det bara är 4 dagar kvar tills Julafton. Shit vad tiden går frot nu.. Snart är det äntligen 2016

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0