they put me on meds, they won't get out of my head

Hej bloggen. Anledningen till att jag inte har bloggat så mycket på ett litet tag är helt enkelt därför att jag inte har känt att jag har haft någonting att blogga om. Jag har inte direkt gjort så mycket under den här sommaren och jag har så mycket att tänka på just nu så jag känner mig ganska deprimerad, men som tur är så finns ju alltid musiken där när man behöver en så jag tänker att om jag inte har något speciellt att skriva om här så kan jag ju alltid lägga ut nån låt som beskriver ungefär hur jag känner.
 
 
Det är ju den 3 Augusti idag och sommaren börjar ta slut (vilken sommar?)
och skolstarten närmar sig, så jag får väl se vad som händer och vad jag kommer att blogga allt mest om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom du in på skolan du sökte på?

Svar: Jag vet inte än. Jag är en av de första som står som reserv så jag räknar med att få besked kring den 17/8 då skolstarten börjar.
Agnes

2015-08-05 @ 00:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0