Trippy little pill filling up my fucked up brain

Hej alltså idag har varit en så sjukt bra dag! Jag hade musik hela eftermiddagen. Vi spelade Hold Back The River av James Bay så jag och Mikaela (en från min musikgrupp) fick sjunga den tillsammans, vilket kändes riktigt bra. Det var soligt typ hela dagen så det var ganska varmt ute. Efter att skolan slutade så fick vi skjuts in till stan av Norin.
 
ignorera att min hand får mig att se ut som Mr. Crab
 
asså jag måste verkligen sluta sno andras bilder och börja ta lite egna bilder istället
 
Sen gick vi alla åt lite olika håll för en liten stund så då gick jag på matfesten med Amanda och Norin. Vi åt lite grekisk mat. Jag köpte en kyckling gyros som var så sjukt god! omg.. Alltså maten där på matfesten är så extremt god. Jag älskar när det kommer till stan. Synd bara att det är en gång om året.
 
Efter att vi hade varit på matfesten så träffade vi Alicia och Jojje igen, sen kom Anton också, så då gick vi alla och bara hängde på stan en stund. Men sen var jag tvungen att gå för att biltiden gick ut och jag skulle it till stugan med mamma igen så då var jag bara där resten av kvällen.
 

Alltså finaste solnedgången i Kroksjön. Det såg ut som skyhöga bergstoppar.
 
 
Den här dagen har verkligen känts produktiv på riktigt. Jag har verkligen mått bra från morgon till kväll vilket är ganska ovanligt för mig, men så det har känts bra. Man glömmer som bort ibland hur viktigt och nyttigt det är för sinnet och kroppen att vara produktiv så att man håller igång positiviteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0