"men gud vad svårt"

Hej idag hade jag matte hela förmiddagen, svenska efter lunch och sen slutade jag 15:30 så det har varit en ganska seg dag idag men det positiva var att vi fick pannkaka till lunch vilket var helt hundra!

haha! Alltså most awkward group picture ever taken. Har jag rätt eller? Fina är ni i alla fall.
Erika, jag, Alicia, Norin, Jojje
& Amanda bakom kameran
(instagram repost från @amandakprivaat)

Imorgon har jag svenska hela dagen vilket känns jätteskönt men musiklektionerna är helt klart bäst på fredagar då vi har Tobbe och Andreas för dem låter oss spela lite mer modern musik än Peter och Mia (som vi har dem andra dagarna). Men det är bra! för då får jag sjunga på fredagar och spela elgitarr resten av dagarna, vilket känns väldigt kul då jag får tid till att göra båda delarna. 

Efter skolan köpte jag och mamma med oss mat från Krysset (jag vet jag är nyttig) och for ut till stugan, sen resten av kvällen så har jag väl bara sett på Idol och Empire

Det har ändå varit en riktigt bra dag trots trötthet och lite svårighet med konsentrationen men det är människorna på Solvik som skiner upp varje skoldag för mig utan att de ens vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0