we can be heroes

Hej Jag såg en film för några kvällar sedan som är hela 33 år gammal. Den är filmatiserad av en verklig berättelse. Jag tycker att filmen var förvånansvärt bra men jag vet inte om jag skulle se den igen, vissa scener är väldigt råa i mina ögon och själva handlingen är väldigt tragisk och deprimerande men jag tycker ändå att det är en väldigt tänkvärd film och som är värd att se, även om den är på Tyska.
 
Jag har tänkt ganska mycket på filmen sen jag såg den och låten Heroes med David Bowie har verkligen snurrat runt i mitt huvud dom senaste dagarna. Jag kände att jag ville skriva av mig det och uppmärksamma filmen här på bloggen + att jag gillar verkligen tänkvärda filmer.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0