Karamellis

Hej bloggen! Just nu sitter jag i bilen på väg in till stan och ska köpa lite gotti på Karamelltåget. Don't judge me though! Det var min kära moders förslag och det är såklart inget förslag som jag tackar nej till ;)
Jag vet, jag är snygg! lol

Imorgon är det äntligen fredag! Vi ska dansa imorgon på skolan från 10:00-13:00. Eftersom vårföreställningen blev inställd på grund av allt för lite tid och stress, så blir det nu till hösten istället. Vi håller på att träna för fullt just nu och bara planera inför vår stora föreställningen. Det känns bra! :)

Hoppas att alla har en bra kväll och får en bra helg. Själv ska jag mysa ner mig i soffan med en godispåse. Yummi ^^
/Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0