Dansen + Flytten + 5sos tröja

Hej! Idag har jag dansat med klassen på Hallen, Nordanå. Vi har ju våran stora föreställning som kommer upp snart. Den har premiär nu på Torsdag och vi har bara tränat och tränat och tränat. Vi samlades 08:30 och vi slutade 12:00. Jag var så trött och frusen så jag slank in på Espresso House och köpte mig en stor kopp varm choklad med grädde och marshmallows (I have a thing for that). Sen satt jag där i ett hörn på övervåningen och bara lyssnade på musik och njöt av den lilla stunden som kom att vara i 1 timme. Det var inte planerat att sitta så länge men mamma var på banken och skulle fixa med lite grejer så jag hade som inget att göra under den tiden. Hon kom sen och hämtade mig med bilen och släppte sedan av mig på Lövstigen, där jag sitter just nu, på en pall mitt i köket i ett tomt litet hus. Det är som bara ett skal nu. 

Vi har ju flyttat nu till en lägenhet uppe på Nyckelgatan. Vi har precis flyttat över alla möbler dit men än så länge finns det inget internet, därför sitter jag här på Lövstigen. Mamma är ute på ärenden nu, så, men det går ganska bra ändå. Jag har då en bilpåse och en Coca-Cola Life vid min sida, så, livet är najs. :) 

Idag kom ÄNTLIGEN min tröja som jag beställt online. Jag har väntat i typ 2 veckor på mitt lilla paket ska bli levererat hem till oss. Det hade tydligen blivit något fel på vägen när den shoppades från USA, men nu har jag den i alla fall. 

5SOS merch.

Rock N' Trollolol. 

Ni får verkligen ursäkta mina sena inlägg här på bloggen. På grund av att vi har bott i stugan nu under så lång tid, har jag inte haft någon anslutning till internet. Det är därför jag inte har kunnat blogga så bra. Visst kan jag blogga genom mobilen men jag tycker att det är så mycket lättare att göra det genom datorn. Men nu håller vi ju på att flytta och då kommer det ju att lösa sig med internet så då ska det inte vara något problem att blogga. Jag försöker verkligen att bli bättre på det men jag kan vara ganska seg ibland så.. aa.

Ses i nästa inlägg då antar jag. Jag vet verkligen aldrig hur jag ska avsluta mina blogginlägg. Nu säger jag bara Taco Hej. (ett avslut som Clara Henry brukar ha på sin blogg) så.. aa. TACO HEJ!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0