Let's go have Fun!

Hej bloggisen! Tänkte bara att jag skulle in och lägga upp ett litet klipp som jag la ut på min YouTube kanal tidigare idag. Jag går just nu en kurs i skolan som heter Film- & TV produktion och basically så får man lära sig att filma med en speciell kamera, redigera videos, lägga in ljud, osv. Under dom senaste veckorna har vi filmat musikvideos. Jag är den enda i min klass som går den här kursen, så alla som är med i videon förutom jag då, går inte i min klass. De kommer från lite andra skolor och klasser. Det är ju typ som elevens val, så den här media kursen håller då alltså till på Anderstorpsskolan (där jag går).
 
Hur som helst så blev vi i alla fall klara nyligen med våran töntiga lilla musikvideo och vi la upp den idag. Tänkte att det kanske kan vara lite kul att se och "titta tillbaka på".
 
Det var mitt förslag av låten som blev bestämt. (hi)
 
Anledningen också till varför jag inte är med så mycket i videon är för att jag var borta hela dagen som dom filmade alla scener i stan, därför att min klass skulle vara på Hallen, Nordanå och jobba på våran dansföreställning som tog plats för bara några veckor sedan. So that's why!
 
Och jag ber om ursäkt för er som är med i videon, om ni inte vill att någon ska se det här, synd för er. ;) Näe men seriöst, jag ville bara lägga ut den för det är ett minne och kul att ha kvar.
 
Nu ska jag gå och käka middag. så. vi hörs när vi hörs. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0