but first! Let me get 2 piercings

Hej bloggen! Jag vet att mitt senaste inlägg var ganska djupt och långt. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte. Jag bara skrev. Jag hade mitt moment. 

Nu till något lite roligare. För drygt en vecka sedan var jag med Alicia på stan (under skoltid. hi) Vi gick på Espresso House och fikade (standard) sen gick vi till Aveny Sy och jag piercade mina öron! Så nu har jag 4 hål i det högra och 3 hål i det vänstra. Sen bestämde sig Alicia för att hon skulle pierca sin näsa. Det var bara en impulsgrej. Alltså inget som vi direkt hade planerat. "Vad gör vi?" var nog i princip det enda som vi kunde tänka på. Det var sjukt kul och vi skrattade egentligen bara bort saken. Ungefär vid 12:30 tog vi bussen in till A-Torp igen och vi kom alltså nypiercade till Svenska och Religion lektionerna. Overall så var det ju en kul liten impulsdag. Ibland behöver man verkligen sådana dagar. Jag tror att livet blir mycket roligare automatiskt när man gör impulsgrejer som denna händelse. Det är ju himla kul faktiskt. :)

Men nu måste jag tyvärr avsluta det här korta och meningslösa inlägget. Jag kände bara att det behövdes en liten uppdatering här omkring.

Nu ska jag fara med mi madre och kolla på nya möbler till mitt nya rum, bland annat en garderob som jag måste ha. Så.. vi ses! Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0