Obedear - Purity Ring

Hej! idag började vi 11:50 på skolan. Vi samlades alla dansare i sminkrummet vid teorirummet borta på Dans & Teater, där vi satt och provsminkade oss inför våran dansföreställning som vi ska visa upp på Julcaféet. Vi ska vara dockor av något slag så vi alla sminkade oss enligt temat. :)

Provade en av kjolarna som vi hade pratat igenom att vi skulle ha, sen hittade jag en fin glittrig tröja också från kostymförrdet.


Hihi lilla jag

ingen vacker syn precis x)

Det var i alla fall mitt försök till att likna en docka. Jag har inte bestämt än exakt hur min outfit ska se ut men jag kommer väl på något.

Sen när vi slutade så fick jag hämtning av mamma och så for vi hem. 


Himlen var såklart finare utanför linsen.

ÄNTLIGEN FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0