Spelningen på Balderskolan

Hej bloggen! För snart två veckor sedan spelade jag in ett videoklipp där jag reflekterade över spelningen som vi hade på Balder den 20/5. Jag har velat ladda upp det klippet eftersom jag kände att jag kommer inte orka skriva ner allt som hände under den dagen, det känns som att det blir alldeles för mycket text och mitt mål är att försöka "keep it short" här på bloggen, så att det kanske blir lite roligare att läsa och enklare att hänga med bloggen. När min kusin hjälpte mig att omformatera min dator för några månader sedan, togs ett antal program bort och ett av dem var Windows Movie Maker (som jag nu har försökt ladda ner igen men misslyckats med). Jag ville klippa videon som jag hade spelat in, just för att den blev lite över 17min lång och ingen orkar väl kolla på mig och lyssna på mitt babblande i över 17min ;) Hur som helst så kommer nog inte den videon att dyka upp just nu och jag kommer inte heller att skriva om den "upplevelsen" på Balder Skolan. Istället så tänker jag bara lägga upp videoklippen av då jag sjöng.
 
Själv kan jag inte blev 100% nöjd av min insatts, just för att jag var så sjukt nervös och mina ben var som skakande gelé. Det var svårt att sjunga låtarna, ja, men jag gjorde vad jag kunde och anledningen till att jag bad att bli filmad var just för att det är ju en kul grej att ha kvar, att se tillbaka på. Förhoppningsvis så kommer det att komma fler stunder då jag får göra något liknande och därmed göra bättre ifrån mig. Jag lärde mig sjukt mycket i alla fall och jag är ändå hyfsat nöjd med min insatts. Det var nog allt som jag ville säga om den saken.
 
Här har ni klippen i alla fall.
 
Dagen var hur solig som helst, även fast jag var så nervös. Chilla människor att hänga med och trevlig miljö. Jag skulle lätt ha gjort om det igen men då också sett till att det blev bra till 100%. Även om man får superbra respons på det som man har gjort, så är i alla fall det viktigaste att man själv är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0