MIN 18-årsdag :)

Hej! I Torsdags fyllde jag 18 år!! Jag och Maria hade planerat att vi skulle gå på statsfesten och sen göra något på kvällen. Det blev inte riktigt som Jag hade tänkt mig.

Jag vaknade kl.08:30 av att min mamma kom in med fika på sängen. Hon hade tänt ett litet ljus och satt på en munk, så två munkar och ett fint champagne glas med Coca-Cola i blev min frukost. 






Som ni ser på bilderna ovan så fick jag som alla presenter i ett paket. :) Det var två sidor. Men den största/dyraste presenten jag fick var ett par nya svarta Beats Hörlurar. Jag köpte ju ett par lila när vi var i London för typ 1 år sedan. Dom gick tyvärr sönder efter bara några månader då en av lurarna slutade att funka. Jag blev så besviken och enda sen dess har jag önskat mig nya i samma färg. Nu fanns inte den färgen som jag ville ha men svart passar ju till allt och det är ju rn sån där "färg" som man aldrig tröttnar på. Dom är i samma modell också, ihopfällbara.

Jag fick en massa andra saker också men orkar inte rabbla upp allt. Mycket smycken var det i alla fall.

Det hände mer saker under min födelsedag också men det kommer i näst inlägg. 

Ha det bra så länge! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0