Tråkiga sommardagar

Tja bloggen! Dom senaste dagarna har jag verkligen inte gjort NÅNTING! (och Ja! det ska va nånting å inte någonting)

Just nu ligger jag i soffan i vardagsrummet ute i våran stuga i Kroksjön. Jag känner mig helt slut, som om jag har sprungit hela 20 varv runt huset. Jag orkar knappt skriva korrekt. Jag blir så sjukt trött av att göra ingenting men jag antar att man inte ska göra något alls när det är sommarlov, även fast jag känner att jag slösar bort alla dom här fina dagarna genom att bara ligga inne framför datorn, TV och iPhone.

imorgon jobbar mamma från 16:00-21:00 så då ska jag vara hemma i stan. Då har jag tänkt att försöka blogga mer, för att i onsdags var en lite speciell dag för mig men jag he bara inte orkat reflektera över den, så det har jag tänkt att göra imorgon. 

Men idag är idag och jag är så trött att jag vet inte vad.. lol

Bjussar på en selfie som är nästan 2v gammal.

/Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0